Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Doručili jsme vám zboží, které vám nevyhovuje nebo s ním prostě nejste z nějakého důvodu spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k vaší objednávce přistupovat s maximální péčí i odpovědností a chápeme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. Chceme, abyste byli spokojeni nejen s námi, ale i s našimi produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit vaše požadavky v rámci vrácení zboží.

Pokud chcete zboží reklamovat, informace naleznete na téhle stránce níže.

Všichni naši zákazníci mohou zboží vrátit ve speciální prodloužené lhůtě 21 dnů od převzetí, a to i bez udání důvodu (abychom se ale mohli zlepšovat, budeme moc rádi, když k nám budete upřímní a důvod uvedete).

Za jakých podmínek můžete zboží vrátit?

  • Zboží musí být kompletní 
  • Zboží nesmí být poškozeno
  • Poštovné, spojené se zasláním zboží zpět, hradí kupující, vrácené zboží doporučujeme při přepravě pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží

Postup vrácení zboží:

  1. Napište nám e-mail, že si přejete zboží vrátit.
  2. Zašleme vám pokyny, kam máte zboží zaslat.
  3. Zašlete nám informace, kdy ste odeslali zboží zpět.
  4. Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám do 7 pracovních dnů vrátíme peníze.

Máte problém s vrácením zboží?

Pokud máte problém s odesláním zboží zpět do našeho skladu, můžeme pro vás zajistit vyzvednutí zboží naší vlastní spediční společností.

Poplatek za vyzvednutí a doručení zboží zpět do našeho skladu naší vlastní spediční společností je 500 Kč.

Reklamace = nejlepší forma naší reklamy

Na reklamace se díváme úplně jinak než většina ostatních. Vytvořili jsme si jednoduché pravidlo, které říká, že reklamace je nejlepší forma reklamy.

Pokud chcete zboží reklamovat, zavolejte nám na telefonní číslo +421 907 289 527 nebo nám napište na e-mailovou adresu info@podlahy-listy.cz.