Obchodní podmínky
Základní informace
Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") upravují práva a povinnosti Vás, jako kupujících a Nás jako prodávajícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.podlahy-listy.cz
Veškeré informace o zpracovávání Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracovávání osobních údajů, které naleznete zde https://www.podlahy.listy.cz/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/.
Tyto obchodní podmínky se vztahují na smlouvy uzavřené na dálku v e-shopu www.podlahy-listy.cz mezi prodávajícím a kupujícím dle Zákona č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku.
Prodávajícím je: Jordanka Nováková WOODLAND, Palkovičova 4275/20, Topoľčany 955 01. IČO: 44028580, IČ DPH: SK1078898337. Tel. +421 907 289 527, e-mail: info@podlahy-listy.cz. Živnostenský list vydaný Okresním úřadem v Topolčanech, číslo živnostenského rejstříku: 470-13959.
Kupujícím je spotřebitel, t.j. fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti zaměstnání nebo povolání. Nákup uskutečněný podnikatelským subjektem se řídí dle Obchodního zákoníku č.j. 513/1991 Sb.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás.
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda přednost před těmito Podmínkami.
Orgánem dozoru pro ochranu spotřebitele je Inspektorát SOI pro Nitranský kraj, Staničná 9, 950 50 Nitra 1.
Některé definice
- Digitálním plněním je vše, co můžete nakoupit na E-shopu prostřednictvím uzavření Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění a současně sestává z údajů vytvořených a dodaných v digitální formě nebo digitální služba, která Vám umožňuje vytvářet, zpracovávat, uchovávat údaje v digitální formě nebo přistupovat k těmto údajům.
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
- Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení, dopravu, poštovné nebo jiné poplatky;
- Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu, případných dalších nákladů a poplatků, pokud tyto nebylo možné určit předem;
- DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů;
- E-shop je internetový obchod provozovaný námi na adrese www.podlahy-listy.cz, na kterém bude probíhat nákup Zboží;
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
- My e-mail info@podlahy-listy.cz, telefonní číslo +421907289527, právními předpisy označování jako prodávající; Pro vyloučení pochybností nejsme provozovateli online trhu, a tedy nejsme osoby, které provozují a poskytují Spotřebitelům online trh, a to ani prostřednictvím třetí osoby, a tedy nevztahují se na nás zvláštní informační povinnosti podle § 16 a § 17 Zákona o ochraně spotřebitele.
- Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi; Odeslání vyplněné objednávky kupujícím se považuje za návrh na uzavření smlouvy dle Občanského zákoníku, na základě nabídky prodávajícího v e-shopu. K uzavření smlouvy dochází potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.
- Podnikatel je osoba zapsaná v Obchodním rejstříku, podniká na základě živnostenského oprávnění, podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů.
- Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti.
- Spotřebitelská kupní smlouva je kupní smlouva uzavřená mezi obchodníkem jako prodávajícím a Spotřebitelem jako kupujícím, je-li předmětem koupě jakákoli movitá věc.
- Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
- Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi uvedených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených smluv.
- Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující. Pokud uvedete v objednávce své identifikační číslo (IČO) berete na vědomí, že se na Vás uplatní ustanovení těchto Podmínek, která jsou speciálně určena pro Podnikatele, jakož i podmínky vzájemně sjednané mezi námi, přičemž stále máte v mezích relevantních právních předpisů nárok na plnou ochranu proti nekalým a agresivním obchodním praktikám a proti klamavému jednání a klamavému opomenutí jednání;
- Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E-shopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky.
- Smlouva uzavřená na dálku je smlouva mezi obchodníkem a Spotřebitelem dohodnuta a uzavřena výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti obchodníka a Spotřebitele, zejména využitím online rozhraní, elektronické pošty, telefonu, faxu, adresního dopisu nebo nabídkového katalogu.
- Občanský zákoník je slovenský Zákon č.j. č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
- Zákon na ochranu spotřebitele je slovenský Zákon č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů.
Všeobecná ustanovení a POUČENÍ
- Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu.
- Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout Nám veškeré informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
Uzavření smlouvy
- Smlouvu s námi lze uzavřít pouze ve slovenském a českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků, které při uzavírání Smlouvy na dálku využijete, hradíte Vy. Tyto náklady nezvyšují Celkovou cenu Zboží, a ani se nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s využitím prostředků komunikace na dálku.
- K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je zapotřebí, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem "Přidat do košíku");
- Informace o Ceně, Ceně za dopravu, DPH, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu, DPH a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení;
- Vaše identifikační údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména v rozsahu jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa;
- V případě Smlouvy, na jejímž základě Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
- Během tvorby návrhu Objednávky můžete až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka "Objednávka s povinností platby" Objednávku vytvoříte. Před stisknutím tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zaškrtávací políčko. Po stisku tlačítka "Objednávka s povinností platby" budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
- Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni objednání tvoří nedílnou součást Smlouvy.
- Mohou nastat také případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jde zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu kusů Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
- V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně vadná Cena, zejména v důsledku technické chyby, vyprodání akčního zboží nebo skončení Akce, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tudíž došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či je navíc číslice.
- V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
- V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku prostřednictvím něj. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není nutné opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
- V některých případech umožňujeme k nákupu Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
Uživatelský účet
- Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
- Při registraci Uživatelského účtu je Vaší povinností uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou zodpovědnost.
- Uživatelský účet je osobní a nejste tedy oprávněn umožnit jeho využívání třetími osobami.
- Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, kdy jej déle než rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva
- Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je také uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
- Celková cena je uvedena včetně DPH včetně všech poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.
- Platbu Celkové ceny od Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží.
- Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícím způsobem:
- Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná před odesláním Zboží k Vám.
- Platba kartou ihned při vytvoření objednávky
- Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Faktura bude také dostupná v Uživatelském účtu, pokud jej máte zřízen.
- Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacená připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku uskutečnění platby.
Doručení zboží, přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení předmětu koupě
- Zboží Vám bude doručeno prostřednictvím dopravních společností.
- Zboží lze doručit v rámci České a Slovenské republiky.
- Zboží jsme Vám povinni bezodkladně dodat, nejpozději však ve lhůtě 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. Zboží je dodáno v okamžiku, kdy je převezmete nebo je převezme Vámi určená osoba.
- Při plnění Smlouvy mohou nastat takové skutečnosti, které budou mít vliv na termín dodání Vámi objednaného Zboží. O změně termínu dodání a o novém předpokládaném termínu dodání objednaného Zboží Vás budeme e-mailem neprodleně informovat, přičemž Vaše právo odstoupit od Smlouvy tímto není dotčeno. Součástí Našeho oznámení o novém termínu dodání Zboží je i Naše žádost adresovaná Vám k vyjádření, zda trváte na dodání Vámi objednaného Zboží v novém termínu.
- Při přebírání Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakéhokoli poškození tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k poškození obalu, které svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
- Zboží jste povinen převzít v dohodnutém místě a čase. Pokud si doručované Zboží nepřevezmete podle předchozí věty, e-mailem Vám sdělíme, kde si můžete Zboží převzít, včetně lhůty pro jeho převzetí nebo Vám Zboží na základě Vaší písemné žádosti zaslané nejpozději do 14 dnů od kdy jste si měli Zboží převzít, opětovně doručíme, přičemž se zavazujete nám uhradit veškeré náklady spojené s opakovaným doručením. V případě, kdy porušíte svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů podle čl. Doručení zboží, přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení předmětu koupě těchto Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi námi a vámi. Pokud Zboží nepřevezmete ani v dodatečné lhůtě, vzniká Nám právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Rozhodneme-li se předmětné právo provést, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na náhradu vzniklé škody v částce skutečných nákladů na pokus o doručení Zboží, případně dalšího nároku na náhradu škody, vznikne-li.
- Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od doručení e-mailu.
Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy jej převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů podle čl. Doručení zboží, přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení předmětu koupě těchto Podmínek, přechází na Vás nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení Zboží v okamžiku, kdy jste měli možnost jej převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete všechny důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
Dodání zboží
- Skladový sortiment dodáváme do 5 pracovních dnů, pokud zboží není skladem platí, že prodávající dodá kupujícímu zboží nejpozději do 30 dnů. Termín dodání potvrdíme mailem. Zboží se považuje za převzaté kupujícím v okamžiku, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (s výjimkou dopravce) převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kus c) zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
Zaslání objednávky na části
- Objednávku zasíláme na více částí jedině v případě, že zákazník souhlasí s uhrazením našich nákladů (poštovného a balného). V případě, že zákazník nesouhlasí s úhradou našich nákladů, objednávku zašleme pouze v celku nebo má zákazník a e-shop právo na stornování objednávky.
Práva z odpovědnosti za vady
Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady
- Zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v požadované kvalitě, množství a bez vad.
- V případě, že jste Podnikatelem, zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v dohodnuté kvalitě, množství a bez vad.
- Prodané Zboží je v souladu s obecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku pokud:
-
- je vhodné pro všechny účely, pro které se Zboží stejného druhu běžně používá s přihlédnutím zejména k právním předpisům, technickým normám nebo kodexům chování platným pro příslušné odvětví, pokud technické normy nebyly vypracovány;
- odpovídá popisu a kvalitě vzorku nebo modelu, které jsme Vám zpřístupnili před uzavřením Smlouvy;
- je dodán s příslušenstvím, obalem a návody včetně návodu k montáži a instalaci, které můžete důvodně očekávat;
- je dodán v množství, kvalitě a vlastnostmi včetně funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovat si při běžném používání svou funkčnost a výkonnost (životnost), jaké jsou běžné pro Zboží stejného druhu a jaké můžete důvodně očekávat vzhledem k povaze prodaného Zboží. jiné osoby ve stejném dodavatelském řetězci včetně výrobce nebo v jejich měně, a to zejména při propagaci Zboží nebo na jeho označení, přičemž za výrobce se považuje zhotovitel Zboží, dovozce Zboží na trhu Evropské unie ze třetí země nebo jiná osoba, která se označuje za výrobce tím, že na Zboží umístí své jméno, ochrannou známku. Zodpovídáme za vady, které má Zboží při jeho dodání v rozsahu Našeho závazku uvedeného v článku. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady
- V případě, že jste Spotřebitelem, zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v souladu s obecnými požadavky dle § 617 Občanského zákoníku a dohodnutými požadavky dle § 616 Občanského zákoníku prezentovanými vlastnostmi Vámi objednaného Zboží na Našem E-shopu nebo na Našich propagačních materiálech. Zboží nemusí být v souladu s obecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku, pokud při uzavření Smlouvy jsme Vás s tím výslovně seznámili, že určitá vlastnost neodpovídá takovým všeobecným požadavkům a vy jste s tím výslovně a zvlášť souhlasili.
- Zodpovídáme za vady, které má Zboží při jeho převzetí. Při použitém Zboží neodpovídáme za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla sjednána nižší cena. Ak jste Podnikatelem, za vady Zboží neodpovídáme v následujících případech:
-
- pokud jste byli o existujících vadách poučen nebo jste o vadách museli vědět na základě okolností uzavření Smlouvy a tyto vady nejsou v rozporu s dohodnutými vlastnostmi Zboží;
- pokud vady Zboží vznikly poté, co jste Zboží převzali, za předpokladu, že vady nevznikly porušením Našich povinností nebo jste si měli Zboží možnost převzít dle čl. 3. Dodání zboží, přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty předmětu koupě těchto Podmínek a bez právního důvodu jste převzetí Zboží odmítli nebo jste Zboží nepřevzali;
- pokud jste zjevné vady Zboží nevytkli včas podle čl. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady těchto Podmínek;
- pokud jste zjevné vady Zboží nevytkli včas podle čl. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady těchto Podmínek;
- při použitém Zboží neodpovídáme za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla sjednána nižší cena.
- Pokud jste Spotřebitelem, za vady a vlastnosti Zboží neodpovídáme v případech pokud:
jste vady Zboží nevytkli včas ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1. těchto Podmínek;
vlastnosti Zboží neodpovídají všeobecným požadavkům podle § 617 občanského zákoníku, přičemž jste byli námi o této skutečnosti jasně písemně poučeni a zvláště jste vyjádřili výslovný písemný souhlas s uvedeným nesouladem
- Obecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od momentu převzetí Zboží z Vaší strany.
- Dojde-li k výměně Zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového Zboží z Vaší strany.
- Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud je neuplatníte v záruční době. Avšak práva z odpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí, musíte uplatnit nejpozději v den následující po koupi, jinak Vaše práva zaniknou.
- Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení Zboží dle Podmínek je Zboží bez vad, zejména, že:
- má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze vzhledem k povaze Zboží očekávat;
- je vhodný pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;
- odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pokud byla kvalita nebo provedení stanoveno podle vzorku;
- je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
- splňuje požadavky na něj kladené zvláštními právními předpisy;
- není zatíženo právy třetích stran.
- Prodané Zboží má vady, není-li v souladu s dohodnutými požadavky a obecnými požadavky podle bodů výše nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží podle bodu 8 Podmínek je Zboží bez vad, zejména, že:
- odpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě a má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze vzhledem k povaze Zboží rozumně očekávat;
- je vhodný pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé a je funkční;
- je dodán se vším příslušenstvím a návody, je-li tak dohodnuto s Vámi ve Smlouvě;
Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro Podnikatele
- Je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.
- Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté), jste povinen uplatnit způsobem podle bodu Uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu na Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
- Pokud je Vám Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost neprodleně oznámili na telefonním čísle +421 907 289 527 nebo e-mailem. V případě zjištění zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinen bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu Uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) níže. K pozdější uplatněné reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, nebudeme přihlížet.
- Záruka se vztahuje na všechny vady Zboží popsané v bodě Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady těchto Podmínek.
- Nejste oprávněn uplatnit si právo z odpovědnosti za vadu v případě, že za vady neodpovídáme ve smyslu bodu Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v době uzavření Smlouvy nebo jste-li o vadě věděli před převzetím zboží, resp. jsme Vás na ni upozornili nebo Vám z toho důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.
7.4. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) pro Spotřebitele
-
-
- Máte nárok uplatnit Vaše práva ze zodpovědnosti za vady, které se vyskytnou při převzatém Zboží v lhůtě 2 měsíců od zjištění vady, nejpozději však do 24 měsíců od dodání.
- 7.4.1 Pokud je Vám Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásílka zjevně příliš lehká, požadujeme od Vás, abyste takové Zboží od dopravné společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost neprodleně oznámili na telefonním čísle +421 907 289 527. Rozhodnete-li se takovou zásilku převzít, ujistěte se, že nechybí žádné položky Zboží a že jsou všechny položky Zboží v pořádku. Pokud zjistíte při kontrole zásílky podle předchozí věty, že stav nebo počet položek objednaného Zboží není v souladu s tím, co jste si objednali, jste povinen sepsat s dopravcem Zápis o poškození zásílky nebo vytknout takový nedostatek v přejímacím protokolu dopravce.
- V případě dodatečného zjištění zjevných vad po převzetí Zboží (např. mechanického poškození, chybějící Zboží nebo jeho položky, nesprávné Zboží nebo jeho položky) Vás žádáme bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem dle bodu 7.5.1. níže. Později uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží jsme oprávněni odmítnout.
- 7.4.2. Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté vady) jste povinen uplatnit způsobem dle bodu 7.4.1. níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu na Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
- 7.4.3 Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady Zboží. Právo z odpovědnosti za vady nemůžete uplatnit zejména na vady způsobené opotřebením, mechanickým poškozením, používáním Zboží v nevhodných podmínkách a pod.
- 7.4.4. Nejste oprávněni uplatnit právo z odpovědnosti za vadu v případě, že jste o vadě věděli před převzetím Zboží, resp. jsme Vás na ni upozornili nebo Vám z toho důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.
- 7.5. Uplatnění práva z odpovědnosti za škodu (reklamace)
-
- 7.5.1. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména nebude-li splněna některá z podmínek dle čl. 3. 2, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z odpovědnosti za vady (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Naších identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2. 1 Podmínek.
- 7.5.2. Ve Vašem oznámení, kterým si uplatňujete reklamaci, uveďte především popis vady Zboží a Vaše identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem dostat vyrozumění o způsobu vyřízení reklamace, a také uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady, specifikovaných v bodě 7.5.4. až 7.5.8., si uplatňujete.
- 7.5.3. Při uplatnění reklamace nám předložte i doklad o koupi Zboží (fakturu), a to za účelem prokázání jeho koupě u Nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat.
- 7.5.4. Za den uplatnění reklamace považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (dle bodu 7.5.3). V případě, že je Vaše podání, kterým si uplatňujete reklamaci, neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písemně, zejména e-mailem, si od Vás vyžádáme doplnění podané reklamace. V tomto případě reklamační řízení začíná v den doručení Vašeho doplněného podání.
- 7.5.5. Pokud nedoplníte podanou reklamaci ve smyslu bodu 7.5.4. tohoto článku bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne doručení Naší výzvy dle bodu 7.5.4. tohoto článku, budeme považovat Vaše podání za neopodstatněné a pokud jsou požadovány chybějící informace, k jejichž doplnění jste byli vyzváni, nezbytné pro vyřízení reklamace, můžeme rozhodnout, že se takovou neúplnou reklamací nebudeme zabývat.
- Když nám bude doručena Vaše reklamace nebo Vaše doplnění podané reklamace, tak Vám neprodleně vystavíme písemné potvrzení o přijetí reklamace, resp. potvrzení o vytčení vady. V potvrzení uvedeme nejkratší možnou lhůtu určenou podle části Vyřízení reklamace, ve které odstraníme vytčenou vadu Zboží.
-
Vyřízení reklamace
-
- Na základě Vašeho rozhodnutí, který ze způsobů odstranění vady specifikovaných níže uplatňujete, vadu odstraníme v přiměřené lhůtě, kterou potřebujeme k posouzení vady a k opravě nebo výměně věci s přihlédnutím k povaze věci a povaze a závažnosti vady, a která nepřesáhne více než 30 dnů ode dne uplatnění Vaší reklamace, resp. ode dne vytčení vady. Spotřebitelskou záruku podle § 626 občanského zákoníku neposkytujeme. Vámi zvolený způsob odstranění vady nejsme povinni akceptovat, pokud Vámi zvolený způsob není možný nebo by nám způsobil nepřiměřené náklady s přihlédnutím k Ceně Zboží a závažnosti vady.
- Pouze ve výjimečných případech a z objektivních důvodů můžeme lhůtu pro odstranění vady uvedenou v potvrzení o přijetí vytčení vady prodloužit o nejkratší dobu potřebnou k odstranění vady. O takovém prodloužení lhůty pro odstranění vady Vás písemně informujeme.
- Pokud se jedná o vadu, kterou můžeme odstranit její opravou, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně opravena na Naše náklady.
- Namísto odstranění vady její opravou můžete požadovat výměnu Zboží.
- Namísto odstranění vady Zboží její opravou můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí závažné potíže.
- Po uplynutí lhůty pro odstranění vady máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží nebo můžete odstoupit od Smlouvy. Stejná práva máte také i v případech, pokud vadu neopravíme nebo Zboží nevyměníme, odmítneme opravit nebo vyměnit Zboží z důvodu že oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady, Zboží má nadále stejné vady navzdory jeho opravě nebo výměně nebo Vás informujeme o tom, že vadu nelze opravit nebo Zboží vyměnit v přiměřené lhůtě nebo aniž bychom Vám způsobili závažné potíže. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodaného Zboží a hodnoty, kterou by Zboží mělo, pokud by bylo bez vad. Kupní cenu nebo vyplacení slevy z kupní ceny Vám vyplatíme stejným způsobem, jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se výslovně nedohodneme na jiném způsobu úhrady. Všechny náklady spojené s úhradou hradíme My.
-
Od Smlouvy nemůžete odstoupit, pokud jste se spolupodíleli na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Pokud se Smlouva týká více Zboží, můžete odstoupit od Smlouvy pouze ve vztahu k chybnému Zboží. Ve vztahu k ostatním Zbožím můžete odstoupit od Smlouvy jen pokud nelze důvodně očekávat, že budete mít zájem ponechat si ostatní Zboží bez vadného Zboží.
- Pokud se jedná o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně užívat jako Zboží bez vady, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Stejná práva Vám přísluší, jde-li sice o odstranitelné vady, ale nemůžete pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad Zboží řádně užívat.
- Vaši reklamaci, resp. vytčení vady vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží nebo písemným odůvodněným odmítnutím odpovědnosti za vady, tedy odmítnutím Vaší reklamace.
- Jste-li Spotřebitelem, Uplatnění práv z odpovědnosti za vady Zboží se řídí ustanovením § 619 a násl. Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele. čj. “).
- Odmítneme-li zodpovědnost za vady, respektive odmítneme Vaši reklamaci, máte právo obrátit se na akreditovanou osobu, autorizovanou osobu nebo notifikovanou osobu (např. znalec, autorizovaná, akreditovaná nebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vědecká instituce apod.), aby Vám poskytla znalecký posudek nebo odborné stanovisko, kterým prokážete Naši zodpovědnost za vady Zboží.
- V případě, že prokážete naši zodpovědnost za vady Zboží dle bodu výše máte možnost nám vady Zboží opakovaně vytknout, přičemž platí, že tuto odpovědnost nemůžeme odmítnout a tedy budeme povinni se opětovně zabývat Vaší reklamací.
- Náklady související se získáním znaleckého posudku nebo odborného stanoviska dle bodu výše těchto Podmínek hradíme My, avšak musíte si je u nás uplatnit nejpozději do 2 měsíců od vyřízení opětovné reklamace.
- Tímto jsme Vás řádně poučili o Vašich právech, souvisejících s uplatněním odpovědnosti za případné vady Zboží. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost v předstihu a řádně si přečíst podmínky reklamace Zboží a rozumíte jim.
-
- Po určení způsobu vyřízení reklamace, reklamaci vyřídíme ihned, v odůvodněných případech můžeme reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace máte právo od Smlouvy odstoupit nebo máte právo na výměnu Zboží za nové zboží, pokud je to možné.
- O vyřízení reklamace jsme povinni Vám vydat písemný doklad, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace a o jejím vyřízení Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. V případě, že bude reklamace uznána, zašleme Vám opravené Zboží nebo Zboží vyměníme za nové zboží nebo Vám vrátíme zaplacenou Cenu Zboží, nedohodneme-li se jinak.
- Pokud jde o vadu, kterou můžeme odstranit, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně odstraněna. Vadu Zboží odstraníme bez zbytečného odkladu.
- Namísto odstranění vady můžete požadovat výměnu Zboží, nebo pokud se vada týká pouze součásti Zboží, výměnu této součásti, a to v případech ak Nám tím nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k Ceně Zboží nebo závažnost vady.
- Namísto odstranění vady Zboží můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí závažné potíže.
- Pokud se jedná o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně užívat jako zboží bez vady, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Stejná práva Vám přísluší, jde-li sice o odstranitelné vady, ale nemůžete pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad Zboží řádně užívat.
- Jde-li o jiné neodstranitelné vady, máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží.
- Reklamaci vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vrácením Ceny Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění (Zboží) nebo odůvodněným zamítnutím reklamace.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát:
Jordanka Nováková WOODLAND
Palkovičova 4275/20
955 01 Topoľčany
info@podlahy-listy.cz
Uplatnění reklamace
Vyplní Spotřebitel
|
Jméno a příjmení: |
|
|
Adresa bydliště: |
|
|
Vyplní Podnikatel - fyzická osoba |
|
|
Obchodní jméno: |
|
|
Adresa bydliště / sídlo: |
|
|
IČO/Zápis |
|
|
Vyplní Podnikatel - právnická osoba |
|
|
Obchodní jméno: |
|
|
Sídlo právnické osoby: |
|
|
IČO/údaj o zápisu v Obchodním rejstříku: |
|
|
Jméno a příjmení osoby, která jedná v jménu Podnikatele – právnické osoby/funkce |
|
|
E-mailová adresa: |
|
|
Číslo objednávky a faktury: |
|
|
Datum objednání zboží: |
|
|
Datum převzetí zboží: |
|
|
Zboží, které je reklamováno (název a kód): |
|
|
Popis a rozsah vad zboží: |
|
|
Jako zákazník od prodávajícího požaduji, aby moje reklamace byla vyřízena následujícím způsobem: |
|
|
Přeji si vrátit peníze na bankovní účet (IBAN)/jiným způsobem |
|
Přílohy:
Datum:
Podpis:
Odstoupení od smlouvy
- K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho začátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, popřípadě v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
- V případě, že jste Spotřebitel, máte v souladu s ustanovením § 20 Zákona o ochraně spotřebitele právo odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 21 dnů ode dne převzetí Zboží, resp. uzavření Smlouvy. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem převzetí poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem převzetí první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů v Podmínkách). Pro odstoupení můžete využít i vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2. Podmínek. Jste oprávněn odstoupit od Smlouvy i jen ve vztahu ke konkrétnímu Zboží nebo Zbožím, pokud jsme na základě Smlouvy dodali nebo poskytli více Zboží. Účinky odstoupení od Smlouvy se vztahují i na případnou každou doplňkovou smlouvu ke Smlouvě, to neplatí, pokud se výslovně dohodneme jinak. Po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy Vám e-mailem neprodleně poskytneme Naše potvrzení o jeho doručení.
- V případě, že jste Spotřebitel a nedodáme Vám Zboží včas, jste oprávněn od Smlouvy odstoupit i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty dle 517 odst. 1 písm. 1 Občanského zákoníku, pokud Vám odmítneme Zboží dodat, včasné dodání bylo mimořádně důležité vzhledem ke všem okolnostem uzavření Smlouvy, jste Nám před uzavřením Smlouvy oznámili, že včasné dodání je mimořádně důležité.
- Ani jako Spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
- prodej Zboží, které bylo zhotoveno podle vašich specifikací nebo které bylo vyrobeno pro Vás na míru
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy 21 dní se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu (nejpozději však v její poslední den) odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
- V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne přijetí vráceného zboží na náš sklad. Peníze Vám vrátíme na Váš bankovní účet, ze kterého byla platba připsána, případně na jiný bankovní účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte. Zboží jste povinen vrátit čisté a nepoškozené, pokud možno včetně originálního obalu.
- V případě odstoupení od Smlouvy jste povinen ve lhůtě do 21 dnů od odstoupení Nám Zboží zaslat na náš sklad, přičemž nesete náklady na vrácení Zboží k Nám. To neplatí pokud se dohodneme, že si Zboží vyzvedneme osobně nebo prostřednictvím Námi pověřené osoby. Lhůta je zachována, bylo-li Zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.
- Za škodu odpovídáte v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní.
- My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel Zboží dohodnutého ve Smlouvě přerušil výrobu nebo provedl závažné změny, které znemožnily realizaci splnění Našich povinností ze Smlouvy nebo z důvodů vyššího práva, nebo pokud nejsme schopni Vám Zboží dodat ve lhůtě určené těmito Podmínkami. V těchto případech jsme povinni Vás o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat a vrátit Vám již uhrazenou Celkovou cenu za Zboží, a to ve lhůtě do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení od Smlouvy. Uhrazenou Celkovou cenu za Zboží Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste Celkovou cenu uhradili Vy, přičemž tím není dotčeno právo se s Vámi dohodnout na jiném způsobu vrácení platby, pokud v souvislosti s tím Vám nebudou účtovány žádné další poplatky.
- Od Smlouvy jsme oprávněni odstoupit i v případě, že jste Zboží nepřevzali do 5 pracovních dnů ode dne, kdy Vám vznikla povinnost Zboží převzít.
PŘÍLOHA č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na dialku_24_07_01
Upozornění pro spotřebitele: Prodávající je dle § 10 ods. 4 Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku oprávněn požadovat od spotřebitele proplacení snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení s zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastnosti a funkčnosti zboží.
Alternativní řešení sporu se spotřebiteli
- Máte právo obrátit se na Nás se žádostí o nápravu, a to prostřednictvím e-mailu zaslaného na: info@podlahy-listy.cz, pokud nejste spokojeni se způsobem, kterým jsme vyřídili Vaši reklamaci nebo pokud se domníváte, že jsme porušili Vaše práva. Odpovíme-li na Vaši žádost zamítavě nebo na ni neodpovíme do 30 dnů od jejího odeslání, máte právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen „Subjekt“) 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o alternativním řešení sporů“).
- Subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 Zákona o alternativním řešení sporů a jejich seznam je zveřejněn na stránce Ministerstva hospodářství SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotřebitele/alternativně-řešení-spotřebitelských-sporů-1/seznam-subjektů-alternativního-riesení-spotřebitelských-sporů-1.
- Návrh můžete podat způsobem určeným podle § 12 Zákona o alternativním řešení sporů.
- Dále máte právo zahájit mimosoudní řešení sporů online prostřednictvím platformy OSR dostupné na webové stránce https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
Podávání podnětů a stížností
- Jako spotřebitel jste oprávněni podávat podněty a stížnosti písemně, a to prostřednictvím e-mailu na: info@podlahy-listy.cz.
- O posouzení podnětu nebo stížnosti Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail.
- Orgánem dozoru je Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Závěrečná ustanovení
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
- Smlouvu lze měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, nýbrž jen Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně nedostaneme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud tento stav trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
- Na Naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování dle § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.7.2024.
